Present Ermelo en ChristenUnie Ermelo: een sterk duo!

CU-en-Presentzaterdag 27 januari 2018 23:17

Present Ermelo heeft vliegende start van 2018

ERMELO - Present Ermelo pakt een toenemend aantal projecten op. Terwijl er nog maar één maand van het nieuwe jaar achter de rug is, is er nu al zicht op meer projecten dan dat er sinds de doorstart in 2017 zijn uitgevoerd.

Afgelopen zaterdag kon coördinator Hein van Klooster iemand bijstaan bij een verhuizing. Dit keer had een team van de ChristenUnie Ermelo zich aangeboden om de klus uit de voeren. Vanaf half negen werd er gesjouwd, geschroefd, gemonteerd, en zo was de uitspraak ‘geen woorden maar daden’ dit keer van toepassing op onze lokale politici. Toch was er ook de ontmoeting onder het genot van een kopje koffie om elkaar beter te leren kennen: hulpvrager/bewoner, zorginstelling, Present en politiek. Aan het eind van de ochtend was de verhuizing achter de rug, en waren er zelfs lampen en gordijnen opgehangen.

Schouders eronder

Present Ermelo hoopt in 2018 nog vele teams te ontvangen om eens de schouders eronder te zetten in situaties waarin enige hulp van buitenaf nodig is. De ChristenUnie Ermelo ondersteunt dit van harte en geeft graag het stokje door onder het motto ‘dit is goed voor alle partijen!’. Wilt u zich aanmelden met uw team, gezin of groep of wilt u eerst meer informatie, dan kunt u terecht bij Hein van Klooster (06 12502939 ) en Lisa Hofman (06 15176063).

Archief > 2018 > januari