Ronald van Veen

Telefoon: 842522
E-mail: r.vanveen@ermelo.nl
Gemeenteraadslid

“De aarde is door God aan de mens gegeven om daar als goed rentmeester over te heersen” (naar Psalm 115: 16)

Vanuit deze opdracht doet Ronald zijn werk voor Ermelo en de buurtschappen die wij rijk zijn. Ronald: “De komende 4 jaar wil ik bereiken dat Ermelo het groene recreatieve hart op de Veluwe blijft, waar het goed toeven is voor onze recreanten. Als gids op ons landgoed Staverden weet ik hoe belangrijk het is om goede recreatieve voorzieningen te hebben om zo onze natuur- en cultuurhistorie beleefbaar te maken. Ook is het belangrijk om te investeren in goede kwalitatieve woonruimte voor al onze inwoners en het onderhouden van een goede infrastructuur in Ermelo.”  Ronald van Veen (38 jaar) is nummer 2 op onze lijst en onze kandidaat-wethouder. Hij werkt als businesspartner HRM bij Icare. Vanuit zijn ervaring met de ondernemingsraad is hij regelmatig in gesprek met werknemers en afvaardigingen daarvan. Heldere  communicatie vindt hij dan ook van groot belang.