Verkiezingsavond met Gerald Troost

Gerald Troostdinsdag 12 januari 2010 13:52

Op 16 februari organiseert de ChristenUnie Ermelo een verkiezingsavond. Deze avond staat in het teken van betrokkenheid. De bekende gospelzanger Gerald Troost zal een aantal liederen voor ons zingen, en u kunt horen en zien waar de ChristenUnie zich de komende 4 jaar voor wil inzetten in Ermelo.

Dinsdag 16 februari houdt ChristenUnie Ermelo een bijeenkomst in de aula van Christelijk College Groevenbeek. Op deze bijeenkomst zal lijsttrekker Ruud van Eijle aan het grote publiek de drie speerpunten die centraal staan in het verkiezingsprogramma 2010-2014 verder toelichten.

De drie speerpunten die tijdens de komende raadsperiode centraal staan zijn:

Zorg voor een betrokken samenleving;

Zorg voor een duurzame, veilige leefomgeving en

Zorg voor stabiele financiën

Aan de hand van stellingen en vragen zal het publiek uitgenodigd worden te reageren. ‘Op deze manier ontvangen we graag een reactie op ons verkiezingsprogramma’, aldus lijsttrekker Ruud van Eijle. Om de betrokkenheid bij de maatschappij te vergroten wil de ChristenUnie Ermelo daar zelf het goede voorbeeld in geven. Met een bijeenkomst als aankomende dinsdag hoopt de partij dat doel wederom te bereiken.

Speciale gast op deze avond is Gerald Troost, artiest. Tijdens de bijeenkomst zal Gerald Troost enkele liederen uit eigen repertoire ten gehore brengen. Gerald Troost is een veelzijdig en gewaardeerd artiest uit Veenendaal. In de afgelopen jaren schreef Gerald meer dan 100 nummers en gaf honderden concerten, workshops en trainingen die een breed publiek wisten te boeien.

Kortom: een veelzijdige avond, zeker de moeite waard om te komen!

U bent van harte welkom, dat geldt voor leden en niet-leden! De toegang is vrij.

De avond wordt gehouden in de aula van Christelijk College Groevenbeek, Paul Krugerweg 44 in Ermelo. Vanaf 19:30 uur is er koffie en ontmoeting, om 19:45 begint het programma.

Campagne
Verkiezingen

Reacties op 'Verkiezingsavond met Gerald Troost'

Marinka de Vogel
Geplaatst op: 10-05-2010 19:32 Quote
hoi gerald troost

ik ben bij je consert geweest in de kerk in wezep

en je kon heel goed en mooi zinnen

Groetjes Marinka de Vogel uit Wezep.
Nieuw bericht