Jos van der Deure benoemd tot (tijdelijke) raadslid

IMG_7010zondag 07 juni 2015 16:33

Donderdagavond 28 mei is Jos van der Deure benoemd als raadslid voor onze partij. Jos neemt de vrijgekomen raadszetel in door het tijdelijk ontslag van onze fractievoorzitter, Ruud van Eijle.

Doordat Ruud van Eijle moet revalideren en tot na het zomerreces afwezig blijft, neemt Folkje Spoelstra zijn plaats in als plaatsvervangend fractievoorzitter. Jos van der Deure, de nummer 5 van de kandidatenlijst en al vijf jaar actief als fractievertegenwoordiger binnen de ChristenUnie Ermelo, neemt tijdelijk plaats als in de gemeenteraad. Hij is commissielid binnen de portefeuille Samenleving en zet zich in voor de Auditcommissie van de gemeente Ermelo. Van der Deure neemt de portefeuille Samenleving als plaatsvervangend raadslid onder zijn hoede. Burgemeester Baars installeerde hem in de raad en na de bloemen werd de raadsvergadering voortgezet. Van der Deure hield die avond al direct een 'maiden speech' op een aantal onderwerpen die op de raadsagenda stonden met betrekking tot het sociale domein.

Bron: http://ermelonext.nl/politiek/2236-jos-van-der-deure-beedigd-als-raadslid

Bijdragen