Verkiezingsprogramma in pictogram voor bewoners en begeleiders van ‘s Heerenloo

IMG_1229_pictovrijdag 07 maart 2014 13:02

De fractie van de ChristenUnie Ermelo heeft haar verkiezingsprogramma uitgebeeld in pictogrammen. Op vrijdag 7 maart heeft kandidaat raadslid, Ronald van Veen, namens de fractie een aantal geplastificeerde folders in pictogrammenstijl aangeboden aan de bewoners en begeleiders van ’s Heerenloo. Deze folders kunnen op de afdelingen door medebewoners of begeleiders gebruikt worden.

“Onze vijf belangrijkste speerpunten hebben wij visueel in beeld gebracht. Wij vinden dat alle bewoners van Ermelo ons verkiezingsprogramma moeten kunnen lezen en begrijpen. Om die reden hebben wij voor de bewoners van ’s Heerenloo een begrijpbaar overzicht gemaakt van onze belangrijkste punten.  Hier en onder aan de pagina kunt u het downloaden. Binnenkort volgt ook nog ons verkiezingsprogramma in braille. Onze reguliere verkiezingsfolder valt 12 maart bij een ieder op de deurmat. Op deze manier bereiken we iedereen van Ermelo”, aldus Ronald van Veen.

De vijf speerpunten die in ons programma aanbod komen hebben wij eerst vertaald naar begrijpelijke taal. Een cliëntencoach en een zorgcoördinator van ‘s Heerenloo hebben meegekeken Wij wilden zo goed mogelijk aansluiten bij de beleving van de bewoners van ‘s Heerenloo. Wij zijn best trots op het resultaat!

Hieronder volgt de vertaalslag van de vijf speerpunten van de ChristenUnie Ermelo:

1. zorgzame samenleving: mensen helpen elkaar en zorgen voor elkaar

2. duurzame investeringen: waar je woont of waar je werkt ga je goed om met energie. Bijvoorbeeld zonnepanelen op huizen of bedrijven

3. veilig fietsverkeer: In Ermelo kun je veilig fietsen. Er zijn goede fietspaden en het verkeer is veilig

4. gezond dorp: wij willen er voor zorgen dat iedereen kan sporten en bewegen

5. zelfstandig en verantwoord: wij willen mensen helpen om goed met geld om te gaan. De gemeente geeft het goede voorbeeld, door goed met geld om te gaan.

Op de verkiezingsmarkt van 15 maart aanstaande zal straks een folder in braille en pictogram aanwezig zijn, zodat personen die niet op ’s Heerenloo wonen deze materialen ook kunnen inzien.

140307_Pictogram CU_folder1,3 MBapplication/pdfdownload
Campagne
Integratie
Jonge werkers
Werkbezoek

Reacties op 'Verkiezingsprogramma in pictogram voor bewoners en begeleiders van ‘s Heerenloo'

b
Geplaatst op: 23-04-2014 11:07 Quote
Naturally, this watch is Fake watches equipped with essential dial to the sandwich structure consisting of Replica tag heuer watches two overlapping plates that contain a layer of Superluminova which guarantees Tag heuer replica a brightness and clarity, and maximum is here, not protected by sapphire glass but by the Plexiglas! Quick glance at thermoplastic polymethyl methacrylate of historical models.
Nieuw bericht